Monday 20 November 2017

Ip (Bbs M ) Forex


Pollan s indicators. As din se, IP BBS-m v8 og IP BBS-indeksen v8 synes populære for de siste dagene De er ikke repainting Men det er et flott arbeid gjort av en flott koder Du kan sjekke det. Han mottok mange spørsmål om BBS, vil bare si at disse indikatorene ikke vil være fritt tilgjengelige av to grunner. Først, liker ikke når mine skrifter fra andre mennesker tjener penger, men vil ikke dele selge indiktor vylozheny online. Second, indikatorene har inntekt større enn det som kan oppnås ved salg, det er dyrt, men for den gode prisen vil ingen kjøpe. En billig prodavt jeg ikke vil. For å stoppe flytningen av slike spørsmål, bare gi en grunnleggende algoritme for disse indikatorene ikke avslør alle hemmeligheter Hvis det vil gjøre indikatoren din vil være for deg, bare glad. Jeg er ikke en koder Er det mulig for matematisk I dette forumet er det mange populære kodere som har en ide om det Og vi kan skape en indikator som pollan s har med denne koden. Pollan hadde en maksimal drawdown på over 1 80 000 Bare se på noen av hans stillinger som han holdt åpent for lengre tid. For eksempel tillot han en nedtelling på 30 000 for å vinne 3 000 Hvis han hadde en indikator som det, hvordan kunne det skje så mange ganger. Vil bare spare deg litt tid og krefter b cos effekten vil være skuffende. To forskjellige tanker fra andre fora. Forutsatt at formelen er riktig, er min personlige tolkning av den som følger.1 min og maks kan ikke være det samme, så vi må finne ut noen diskriminerende metode. Jeg antar at du må samle 2 forskjellige summer for min og max, dvs. for min må du summere de første 3 eller 4 eller 5 ecc vilkårene og hele serien for maks. For eksempel, i min brutale utarbeidelse har jeg løst kjede av summer til 15 vilkår summen av de første 7 begrepene gir oss min verdi, summen av alle 15 sikt gir oss maksimalverdien Summen av både min og max gir verdien av indikatoren 7 og 15 er vilkårlig verdier. Dessverre er verdien av CCI og RSI også vilkårlig, for jeg har valgt standarden 14.Finalresultatet viser flebile bevis for denne indikatoren som en utløser for et kjøpssignal, men du har alltid å vurdere at denne indikatoren ser på fremtidig backtesting, viser denne skuffende effekten med feil signaler. Becarful. I tillegg er skalaene til CCI og RSI er veldig forskjellige i størrelse, som pekte ut av William, og den endelige summen av min og max ser litt annerledes ut enn summen av alle vilkårene. Til slutt har vi ikke nok informasjon til å si et siste ord om denne indikatoren, men - hvis tingene er som vi vet det - det virker ikke som en ekte morder. Med alle hilsen til Bro Moshi er den oppførte formelen ikke riktig. - Den oppførte formelen vurderer min og max er riktig, har 1 sluttresultat, hvilket er et tall og ikke en serie med tall. Vi kunne derfor ikke tegne en linje, men bare få et tall som jeg tror skal vises på kommentar. - Ved å analysere matematikkligningen antas det at min og max er separert og korrekt, hvis vi plotter min og max kombinert, vil vi få en hjerte-sint-takt som en graf , ikke en glatt som skjermbildet. - Hvis vi plotter begge for seg, vil prisendringer være ganske store, og det kan derfor ikke plutses så glatt som i bildet. - Tallene stemmer ikke overens med RSI er mellom 0 og 100, CCI varierer mellom -500 og 500, formelen er i utgangspunktet CCI minus RSI minus CCI 2 siste lys minus RSI 2 siste lys Det resulterende tallet vil være stort, i motsetning til skjermbildet. Da tror jeg matematikkformelen ikke er riktig Like bro moshi fortalte oss at skaperen bare ikke vil dele formelen, vi må guess det av oss selv. Til leeb 77, takk for å prøve, det er veldig ærverdig av deg å gjøre det Men du glemmer å oversette matematikkformelen i riktig sekvens. Den burde ikke være en variabel en, men det er en matte formel i sekvens og dermed bør du sette den i array Også CCI og RSI kunne nås av henholdsvis iCCI og iRSI-funksjonen, og du glemmer å angi perioden. Kanskje etter at du fikser koden din, kunne vi starte ting derfra. forfatter forstår sitt emne Det egentlige navnet står avgjørende, og det er akkurat det det er For meg kan dette være en seminal funksjon om dem. Den faktiske rammen er vanligvis bra. Dette begynner med å ha en intro av The Definitive Guide to Point and Figure. En omfattende guide til Teorien og praktisk bruk av punkt - og figurdiagrammet for å kunne spesialisert evaluering som vi spekulerer, er faktisk like kort, så vel som også grunnleggende, så vel som kanskje blitt utelatt. Den Definitive Gui de til punkt og figur En omfattende guide til teorien og praktisk bruk av punktet og figurdiagrammet begynner å bruke avsnittet om bakgrunnen som er knyttet til punktdiagrammer. Klikk her for å laste ned et nytt handelsverktøy og - strategi GRATIS. Den faktiske delen er faktisk informativ samt pedagogisk Følgende er faktisk funksjoner samt bygging som avklarer hvorfor PF-grafen er så vel som nøyaktig hvordan den er bygget. Vi hadde blitt overrasket over antall forskjellige teknikker du finner. Følgende seksjon er kjent som å kjenne PF samt detaljer design samt at de er laget Han eller hun spesialiserer seg på nøyaktig hvor samt grunnen til at det er design som er flott. Det er også første gang jeg har observert de faktiske alderen 1-trinnsgrafer som samt samtidige 3-trinns grafer avstemmes Det er en formulering av forklaring knyttet til hvordan du kan utnytte mønsterplaner, samt nøyaktig hva disse menneskene innebærer En helt ny metode bruk av interne linjer er ekstremt nyttig De faktiske kapitlene bare forbedre så vel som mye bedre Det er hele avsnittet om fokuserer på som har med hensyn til aller første gang beskrevet dette spesielt en del av PF i min erfaring mye bedre enn tidligere. få banebrytende detaljer om fare og incentivprosentasjer Jeg bruker for øyeblikket disse typene av han eller hun, vil en komplett trinnvis evaluering av den engelske FT-indeksen sammen med Nasdaq Composite Det stopper ikke for tiden der. Seksjonen ved bruk av skiftende gjennomsnitt, er Steve Bollinger s ringer samt Wilder s parabolske på PF grafer faktisk åpenbart en helt ny region Han eller hun håndterer akkurat hva han eller hun ringer til markedsplass bredde samt Bullish innenfor omhyggelig fine detaljer Hver eneste handling fra metoden han eller hun forklarer bare hvordan alt er faktisk bestemt Det er en kostbar guide, men det er hardback og det er i farger Det er noe ting du ser faktisk ikke på. Du vil finne mange forekomstgrafer. Det faktiske materialet pleier å være omfattende og også katalogen er ekstremt stor. Jeg elsker selve komponerende design. Vi anbefaler dette. Andre søkte etter. Åpenbart forstår denne forfatteren deres emne. avgjørende, og det er akkurat det det er For meg kan dette være en seminal funksjon om dem. Den faktiske rammen er vanligvis bra. Dette begynner med å ha en intro av The Definitive Guide to Point og Figure En omfattende guide til teorien og praktisk bruk av punktet og figur kartlegging metode for å spesialisert evaluering som vi spekulerer er faktisk like bra kort så vel som også grunnleggende så vel som kan ha blitt utelatt Den Definitive Guide til punkt og figur En omfattende guide til teorien og praktisk bruk av punktet og Figurdiagrammetemåte begynner å bruke delen om bakgrunnen som er knyttet til Point Figure-diagrammer. Klikk her for å laste ned en ny handel til ol og strategi for FREE. The faktiske delen er faktisk informativ samt pedagogisk Følgende er faktisk funksjoner samt bygging som avklarer hvorfor er PF grafen så vel som nøyaktig hvordan den er bygget. Vi hadde blitt overrasket over antall ulike teknikker du vil finne Følgende seksjon er kjent som å kjenne PF samt detaljer design samt at de er laget Han eller hun spesialiserer seg på nøyaktig hvordan samt hvorfor det er design som er flott Det er også aller første gang jeg har observert de faktiske alderen 1-trinnsgrafer, samt samtidige 3-trinns grafer avstemt. Det er en artikulert forklaring knyttet til hvordan du kan utnytte mønsterplaner, samt nøyaktig hva disse menneskene innebærer. En helt ny metode ved bruk av interne linjer er ekstremt nyttig. De faktiske kapitlene bare forbedre så vel som mye bedre Det er hele avsnittet om fokus på hvilke har med hensyn til aller første gang beskrevet dette spesielt en del av PF i min exp opplevd mye bedre enn tidligere. Det er noen få banebrytende detaljer om fare og incentivprosentaser. Jeg bruker for øyeblikket disse typene av han eller hun, en komplett trinnvis evaluering av den engelske FT-indeksen sammen med Nasdaq Kompositt Det stopper ikke for tiden der. Seksjonen ved bruk av skiftende gjennomsnitt, Steve Bollinger s ringer samt Wilder s parabolske på PF grafer er faktisk åpenbart en helt ny region. Han eller hun håndterer akkurat hva han eller hun ringer til markedsplass bredde så vel som Bullish innenfor omhyggelig fine detaljer Hver eneste handling fra metoden han eller hun forklarer bare hvordan alt er faktisk bestemt Det er en kostbar guide, men det er hardback og det er innenfor farge Det er noen ting du ikke faktisk ser Du finner mange forekomster grafer Selve materialet pleier å være omfattende og også katalogen er ekstremt stor. Jeg elsker den faktiske komponerende designen. Vi anbefaler dette. Andre søkte etter.

No comments:

Post a Comment